Wysocki - Młynarski - Tatuaż


Włodzimierz Wysocki - Татуировка - Tatuaż

Wojciech Młynarski


My nie dzieliliśmy cię między siebie wcale
Tylko kochali i z miłości szli na dno
Ja noszę w duszy mej twój jasny profil,Walu
Alosza dał wytatuować sobie go

A tego dnia, na dworcu, gdyśmy się żegnali
I gdy z rozpaczy serce biło mi jak młot
Do grobu - rzekłem - nie zapomnę ciebie, Walu
A ja tym bardziej - Alosza dodał w lot

I teraz powiedz, który z nas jest bardziej struty
Miłością złą, której zabrakło dawno łez
On profil twój na swojej piersi ma wykłuty
A dusza moja skłuta nim od środka jest



Gdy wieczorami czuję w oczach ziarna piachu
I gdy Alosza na mnie warczy: „W garść się weź!"
Ja odwarkuję mu: „Koszulkę ściągaj, brachu!"
I godzinami gapię się na jego pierś

A co cierpiących ludzi może uratować
Jedynie sztuka, tylko sztuka - wierzcie w nią
Artysta-kumpel znalazł się i przerysował
Tatuaż twój z piersi Aloszy na pierś mą

I choć oczerniać ludzi brzydko - fakt to znany
Jesteś mi teraz bliższa, droższa niźli mu
Bo mój tatuaż znacznie bardziej jest udany
Jego to kicz, a dzieło sztuki, to ten tu

Marian Opania, Piotr Fronczewski, Artur Żmijewski

1 komentarz:

  1. Anonimowy3/06/2021

    36 year old Structural Analysis Engineer Dolph Siaskowski, hailing from Dauphin enjoys watching movies like Song of the South and Coloring. Took a trip to La Grand-Place and drives a Bentley Litre Le Mans Sports 'Bobtail'. Ta witryna

    OdpowiedzUsuń