Ale nie z tobą - Agnieszka Osiecka

Urszula Sipińska - Ale nie z tobą

Agnieszka Osiecka

Ja mam pamięć złą –
No trudno, tak już jest,
Dziś wiem tylko to:
Był w domu kot i pies,
W mieście naszym zaś
Chłopaków było co niemiara, chyba stu,
A dzień przygodą był co dnia.

Grałam w piłkę tak,
Jak taka panna gra,
Jadłam lody przez
Piętnaście głupich lat,
Kradłam wiśnie z drzew
I z chłopakami byłam wtedy za pan brat,
Ale nie z tobą – nie, nie, nie.

Czemu nie z tobą,
Czemu, kto to wie?
Przecież tak mało bram dzieliło nas,
Mogłam cię spotkać niejeden raz,
Mogłam cię spotkać chociaż jeden raz.

Grałeś w piłkę tak,
Jak taki chłopak gra,
Jadłeś lody przez
Te same kilka lat,
A wasz biały dom
Tuż, tuż za naszym sadem
Cicho stał,
Tam gdzie jeziora siwa stal.

Ładny miałam ślub
I gości było co niemiara, chyba stu,
A dzień przygodą był co dnia.

Czemu nie z tobą,...

Ja mam pamięć złą –
No trudno - trochę żal,
Dziś wiem tylko to –
Był wielki śmiech i bal,
Nocka pełna bzu
Łagodną dłonią
Utuliła mnie do snu,
Ale nie z tobą, miły mój.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz