Ktoś, kto mnie lubi - Wojciech Młynarski


Fryderyka Elkana
Ktoś, kto mnie lubi

Wojciech Młynarski


Gdy się już dosyć naprzerażam
Gdy się już dosyć naodgrażam
Gdy się już dosyć nawyrażam
O świecie złym
Smutek, z którego was rozgrzeszam
Jak starą kieckę w szafie wieszam
I tak jak umiem się pocieszam
Refrenem tym

Jest przecież ktoś, kto lubi mnie
Choć nie znam go i nie wiem gdzie
Lecz to już dość, nie trzeba łez
Jest taki ktoś, na pewno jest
Przypadkiem gdzieś mijając mnie
Przystanie i uśmiechnie się
I to już coś, i to już dość
Na pewno jest, jest taki ktoś

Choć ładnie się niektórzy postarali
Ze zmartwień mam do woli, szczęścia mniej
Lecz kiedy noc, rój okien się zapali
Gapię się w nie i wtedy jest mi lżej
Bo mija złość, gdy myślę. że
Tam mieszka ktoś, kto lubi mnie
I taki ktoś, ni swat, ni brat
Odnawia mój intymny świat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz