Stary kowboj - Jerzy Michotek

Johnny Cash - Ghost riders
Jerzy Michotek - Stary kowboj

Na prerię szary spływa zmrok, po stepach wyje wiatr
Rozsiodłał konia stary kowboj, przy ognisku siadł
Gdy płomień resztką sił się tli dorzuci parę drew
Wieczorne mgły niosą jego śpiew.

Co mi tam wiatr, co mi tam chłód
Byleby koń, wiatronogi druh
Byleby colt, lasso i bat
Co mi tam chłód, co mi tam wiatr

Pamiętasz dobry koniu gdyś źrebakiem jeszcze był
Marzyłem sobie kupię dom i jak człowiek będę żył
Pasałem bydło życie całe i co dziś mam, czy wiesz
Dwa colty, bat, ciebie i tą pieśń

Co mi tam wiatr...

Nad rankiem znów kowboje wyganiali bydło w step
Starego pochowali, starej szkapie kula w łeb
Na morzu prerii gdzieś w oddali kowbojów znika sznur
Wiatr niesie pieśń, nuci jeszcze bór...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz