Gdzie ty byłeś jak pieniądze były - Jacek Cygan

Andrzej Róg - Vu Bistu Geven
Jacek Cygan
Gdzie ty byłeś jak pieniądze były

Gdzie ty byłeś, gdzie
Gdy pieniądze brało się
Gdy dawali ci w posagu cały wór
Gdzie byłeś, gdzie
Pieniądz sam prosił się
I starczyło tylko ręką ciach - i twój

La, la, la, la, la, la, la, li,
Ten mająteczek cukiereczek ci się śni
La, la, la, la, la, la, la, li
Szacher-macher z nim

Gdzie ty byłeś, gdzie
Kiedy młodość brało się
Taką mocną, co przez lata
Ani drgnie
Dziś siwy kark
A starczyło wtedy cap
Tej młodości miałbyś teraz na sto lat

La, la, la....

Gdzie ty byłeś, gdzie
Kiedy życie lało się
Gdy szklankami mogłeś brać
I czerpać je
Dziś życie schnie
Tyle życia, co na dnie,
A pragnienie jeszcze takie, że he he


Edyta Geppert i Kroke
Gdzie ja byłam, gdzie


Gdzie ja byłam, gdzie, gdy pieniądze brało się
Gdy dawali mi w posagu cały wór
Gdzie ja byłam, gdzie, pieniądz sam prosił się
Wystarczyło tylko ręką cap i mój

La, la, la...
Ten mająteczek cukiereczek mi się śni
La, la, la…
Szacher-macher z nim.

Gdzie ja byłam, gdzie, kiedy młodość brało się
Taką mocną co przez lata ani drgnie
Dziś palący kark a starczyło wtedy cap
Tej młodości miałabym na dwieście lat

La, la, la…

Gdzie ja byłam, gdzie, kiedy życie lało się
Gdy szklankami mogłam brać i czerpać je
Dziś me życie schnie, tyle życia co na dnie
A pragnienie jeszcze takie, że he he

Obrazy: Alexander Klevan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz