Le bonheur - Szczęście


Steve Hanks
Dalida - Le bonheur, Hanna Rek - Szczęście

Kazimierz Winkler


Wiem, że chcesz, abym była najszczęśliwsza
Gwiazdy byś chciał mi z nieba dać
Dobrze wiem, że ty dla mnie zrobisz wszystko
By szczęście to zechciało trwać.

Szczęściem mym są najdroższe twoje oczy
Dobrze wiem, czym są dla mnie usta twe
Szczęściem mym są codzienne twe powroty
Gdy na twój widok cała drżę

Szczęście swe odnajduję w twym uśmiechu
W dłoniach twych, kiedy obejmują mnie
Szczęście też w każdym twoim jest oddechu
Nawet gdy śpisz ja kocham cię

Kto z was wie, ile szczęście miewa odmian
Lub ile barw na tęczy lśni
Mało kto szczęście swe spotyka co dnia
Przeważnie o nim tylko śni

Szczęście to słońce witające ranek
Gwarny dzień czy gwiazdami lśniąca noc
Szczęściem są ptaki głośno rozśpiewane
I twój najukochańszy głos

Szczęściem też może być i niepogoda
Głośny wiatr i tłukący w szyby deszcz
Co mi tam, kiedy wiem, że ty mnie kochasz
I że ja ciebie kocham też

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz