Pik, pik, pik - Bronisław Brok


Natasza Zylska, Rena Rolska - Pik, pik, pik

Bronisław Brok


Dzień, kiedy cię zobaczę
Sto wieków niechaj trwa
Żyć, kiedy cię utracę
Nie warto ani dnia
Znam radość tylko jedną
Być z tobą wciąż i znów
Wiem, kiedy będziesz ze mną
Nie znajdę na to słów

O, serce moje pik, pik, pik
A oprócz mnie nie słyszy nikt
O, serca rzecz wystukać, lecz
Powtórzyć to już moja rzecz
O, tyle miało serce trosk
Czy być jak głaz, czy być jak wosk
O, wcale to niemało, lecz
Została najtrudniejsza rzecz

Bo teraz jak o tym co mi wystukało
Twemu sercu dać znać
Powtórzyć tak, żeby nie zanadto śmiało
Lecz i niezbyt się bać

O, serce moje pik, pik, pik
A oprócz mnie nie słyszy nikt
O, stukać to nie sztuka, lecz
Powtórzyć to niełatwa rzecz

Wiem muszę ci, już muszę
Powiedzieć co i jak
Wiem, dla mnie to katusze
Nie powiem nic i tak
Wiem, trzeba by koniecznie
Lecz wiem, że nie wiem jak
Wiem, któż by czekał wiecznie
Więc powiem ci to tak

O, serce moje pik, pik, pik…

O, serce moje pik, pik, pik
To chyba znaczy ty lub nikt
O, pewno nie inaczej, lecz
Już reszta to nie moja rzecz

Bo teraz jak o tym co mi wystukało
Twemu sercu dać znać
Powtórzyć tak, żeby nie zanadto śmiało
Lecz i niezbyt się bać

O, serce moje pik, pik, pik
To chyba znaczy - ty lub nikt
O, pewno nie inaczej, lecz
Już reszta to nie moja
Reszta to już twoja rzecz
Reszta to już tylko twoja rzecz

Obrazy: Billy DeVorss

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz