Memories - Leonard Cohen


Leonard Cohen - Memories - Wspomnienia

  Maciej Zembaty


Frankie Laine
Właśnie śpiewał "Jezebel"
Przypiąłem więc Żelazny Krzyż
Do piersi swej
Podszedłem do najwyższej z dziewczyn
I najbardziej blond
Powiedziałem - Jeszcze nie znasz mnie
I to twój wielki błąd
Więc czy pokażesz mi - gadaj
Powiedz czy pokażesz mi
Gadaj czy pokażesz mi
Swe nagie ciało?

Chodź, odtańczymy
W najciemniejszy kąt
Tam może nie odepchnę
Twoich rąk
Wyraźnie słyszę w twoim głosie
Wielki głód
Wszystkiego dotknąć, czego zechcesz
Będziesz mógł
Lecz nie pokażę ci
Nigdy nie pokażę ci
Nie, ja  nie pokażę ci
Nagiego ciała!

Tańczymy blisko
Zespół zagrał "Stardust"
Konfetti, serpentyny
Lecą prosto w nas
Szepnęła - masz minutę
By zakochać się...
W tak uroczystej chwili
Muszę wierzyć, że
Pokażesz jednak mi
Że pokażesz w końcu mi
Że pokażesz dzisiaj mi
Swe nagie ciało!
Your naked body...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz