Błękitna chusteczka


Kławdia Szulżenko - Синий платочек
Jerzy Połomski - Błękitna chusteczka

Artur Tur


Mała, błękitna chusteczka
Którą pamiętam sprzed lat
Moja dziewczyna i jej chusteczka
Mgłą przesłoniły mi świat

Czy tu, czy tam
Po świecie błąkam się sam
Tylko błękitną, małą chusteczkę
Jako pamiątkę dziś mam

Mała błękitna chusteczka
Mokra wciąż była od łez
Kiedym na wojnę
Z twego miasteczka
Odjeżdżał na świata kres

Czy tu, czy tam
Po świecie błąkam się sam
Tylko błękitną, małą chusteczkę
Jako pamiątkę dziś mam

Nie trzeba wracać do wspomnień
Ból serca ukoi czas
Pierwszej miłości gorący płomień
Dawno przeminął i zgasł

Czy tu, czy tam
Po świecie błąkam się sam
Tylko błękitną, małą chusteczkę
Jako pamiątkę dziś mam
Twoją błękitną, małą chusteczkę
Jako pamiątkę dziś mam

Tutaj z tekstem Stanisława Landaua

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz