Pamiętasz była jesień

Sława Przybylska
Pamiętasz była jesień


Andrzej Czekalski, Ryszard Pluciński

Pamiętasz, była jesień
Mały hotel "Pod Różami"
Pokój numer osiem
Staruszek portier
Z uśmiechem dawał klucz
Na schodach niecierpliwie
Całowałeś po kryjomu moje włosy
Czy więcej złotych liści było
Czy twych pieszczot, miły
Dzisiaj nie wiem już

Odszedłeś potem nagle, drzwi otwarte
Liść powiewem wiatru padł mi do nóg
I wtedy zrozumiałam: to się kończy
Pożegnania, czas już przekroczyć próg

Pamiętasz, była jesień
Pokój numer osiem
Korytarza mrok
Już nigdy nie zapomnę
Hoteliku "Pod Różami"
Choć już minął rok

Kochany, wróć do mnie
Ja tęsknię za tobą
I niech rozstania, kochany
Nie dzielą nas już
Pociągi wstrzymać
Niech nigdy już listonosz
Złych listów nie przynosi
Pod hotelik róż...

Pożegnania 1958

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz