Eine kleine Sehnsucht - Po to są marzenia

Ute Lemper - Eine kleine Sehnsucht
Katarzyna Groniec - Po to są marzenia


Wśród szarych dni i ja i ty
Słonecznych pragnie chwil
A jednak razem chmury przegnamy precz
Lecz musisz dłoń podać mi

Daleki cel, niepewny trakt
Nadziei wątła nić
Lecz tylko z marzeń może wyśnić się sen
Bez marzeń nie warto żyć

Po to są marzenia, by koić swój żal i ból
Po to są marzenia, by się uśmiechać znów

Pragniesz słońca, lub by padał deszcz
Bez znaczenia, jeśli tylko wiesz

Po to są marzenia, by wciąż nam nie było źle
Te marzenia co nie spełnią się

Wpadamy w trans niewinnych kłamstw
Pragnienia tłumią lęk
Ty jesteś księciem, ja księżniczką w tej grze
I zawsze jest happy end

Ze złota ty, ze złota ja
Jak klejnot życie lśni
A ja nie jestem sekretarką jak dziś
Studentem nie jesteś ty...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz