Noc z Renatą - Agnieszka Osiecka


Renata Zarębska 👉👉👉
Noc z Renatą

Agnieszka Osiecka


Czy to pan,
czy to pan mi się dzisiaj śnił?
Bardzo miły nawet był i dał mi cacko.
Czy to pan
tak cudowną posiada moc,
że smakuje nawet biednym ludziom noc?

Czy to pan,
czy to pan mi się dzisiaj śnił?
Gdy pamięcią sięgam w tył, to widzę pana.
Niby nic - jakiś brylant i perły dwie,
a ten drobiazg aż do rana bawił mnie.

Cały bym Paryż dał za tę noc z Renatą,
cały świat za tę noc z Renatą,
na loterię los i w San Francisco złoty most,
nawet bym księżyc dał za tę noc z Renatą,
cały świat za tę noc z Renatą...
Spakuj kufry swe
i jedźmy byle gdzie.

Czy to pan,
czy to pan mi się dzisiaj śnił?
I przystojny bardzo był w zielonym audi.
Proszę wpaść
i na jawie też coś mi dać,
a będziemy potem w nocnym kinie grać.

Złoty most też bym dał za tę noc z Renatą,
cały świat za tę noc z Renatą,
na loterię los i w San Francisco złoty most,
nawet bym księżyc dał za tę noc z Renatą,
cały świat za tę noc z Renatą...
Spakuj kufry swe
i jedźmy byle gdzie.

Oj, Renato, Renato, obudź się....

Cały bym Paryż dał....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz