Roztańczę w sobie świat - Jacek Cygan

Maryla Rodowicz
Roztańczę w sobie świat

Jacek Cygan


Głupie moje "ja", durne moje "ja",
wszczęło dzisiaj bunt
i nie chce z domu wychodzić
żali się, mówi: "wszystko sięga dna!
zastanów się i w końcu zrób coś z tym
no powiedz, jak z tym żyć"?

Roztańczę w sobie świat na przekór łzom
Potrafię jeszcze iść pod prąd!
Roztańczę w sobie świat, zatrzasnę drzwi
Mam w duszy wszystko, z czym lubię żyć!

Głupie moje "ja" męczy mnie co dnia
czasem w nocy też
wtedy zaczynam się łamać
mówię mu, że emigracja nie dla nas
a ono: "słuchaj, zrób coś z tym
no powiedz, jak z tym żyć"?

Głupie moje "ja" w buncie swoim trwa
taki piękny kraj
a tu przestało wychodzić
mówi mi: "mnie to nic nie obchodzi"!
myślę sobie - coś w tym jest
myślę - rygluj się

Roztańczmy w sobie świat na przekór łzom,
umiemy jeszcze iść pod prąd!
Roztańczmy w sobie świat, wyważmy drzwi
każdy ma w duszy to, z czym chce żyć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz