Zakochamy się jak trzeba - Jeremi Przybora


Roman Frankl
Joanna Szczepkowska 

Zakochamy się jak trzeba

Jeremi Przybora


- Pani nie jest w mym typie osoba.
- W moim typie nie nazbyt jest pan.
- Ale może od słowa do słowa
i od czynu do czynu
zmieni nam się na inny
ten stan.

Zakochamy się,
zakochamy się,
zakochamy się
tak jak trzeba.
Ty przychylisz mi,
ty przychylisz mi,
ty przychylisz mi
nieba.
Zakochamy się
z taką werwą jak
i na serio tak
jak w filmach.
Choć na chwilę by
choć na tyle, by
romans nasz styl miał.

- Bo ta miłość nie będzie na zawsze.
- Chyba lepiej na krótko niż źle.
- Ale zanim w pamięci się zatrze,
będzie tobie olśnieniem.
- Będzie tobie spełnieniem
i mnie.

- Potem powiesz: "Jak żal, że mi przeszło".
- A ty powiesz: "Jak żal, że mnie też".
- Jaką piękną od dziś mamy przeszłość.
- Nie wiem, jak ci dziękować.
- I mnie trudno o słowa
jest, wiesz.

Odkochamy się,
odkochamy się,
odkochamy się
tak jak trzeba.
Odkochamy się,
wypuścimy z rąk
przychylony krąg
nieba.
Odkochamy się -
nie będziemy tych
sobie słówek złych
mówili.
Odkochamy się -
żeby kiedyś tam
ktoś mógł znowu nam
nieba przychylić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz