Łagodnie płynę w twych ramionach - Wojciech Młynarski

Hanna Banaszak
Łagodnie płynę w twych ramionach 
🔊

Wojciech Młynarski

Łagodnie płynę w twych ramionach
Łagodnym światłem wita mnie
Noc księżycowa, wyrzeźbiona
W leciutkiej, blado-lila mgle

Łagodnie sączy się muzyczka
Jak srebrna kładka w mroku lśni
Przemierzam ją jak lunatyczka
Księżyca blask masz w oczach ty

Na mojej piersi drżą koronki
I sercu każdej chwili żal
Gdy gwiazdy są jak złote trąbki
A księżyc jak saksofon alt

Łagodnie w twych ramionach płynę
I wprost ku szczęściu wiedzie nas
Czerwcowa noc nad Konstancinem
I swingujący big band gwiazd

Łagodnie płynę w twych ramionach
Łagodnym światłem wita mnie
Noc księżycowa, wyrzeźbiona
W leciutkiej, blado-lila mgle

Łagodnie w twych ramionach płynę
I wprost ku szczęściu wiedzie nas
Czerwcowa noc nad Konstancinem
I swingujący big band gwiazd
Który wprost ku szczęściu wiedzie nas...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz