Tak bym chciała kochać już - Wojciech Młynarski


Hanna Banaszak
Tak bym chciała kochać już

Wojciech Młynarski


O szczęściu się często powiada
że blask ogromnie złudny ma
a ja powiem o mym szczęściu i to
że się nie spieszy mu, a ja

Tak bym chciała kochać już
i każdym dniem miłości
me serduszko cieszyć
i w oczy, w te cudne oczy
do porannych zórz
ja patrzeć chciałabym już.

Pod bluzeczką lila róż
czuły telegraf wystukuje treść depeszy
ach, szczęście, ach, szczęście moje
znajdź właściwy trop
tu jestem, czekam tu. Stop.

Stuk puk, stuk puk, stuk puk,
płyną pytania strwożonych serc
czy potrwa jeszcze dzień, czy wieczność,
ten piękny świat? A więc

Tak bym chciała kochać już
ja nie mam czasu do stracenia
mnie się śpieszy.
Pieszczotę twych pocałunków
błysk miłosnych burz
ja poznać chciałabym już

I wierzę, że przyjdzie ta chwila,
gdy wreszcie spojrzę w oczy te
i serce, jak dzwon, powtórzy: "to on!"
i martwić się przestanę, że

Tak bym chciała kochać już
ja nie mam czasu do stracenia
mnie się śpieszy.
Pieszczotę twych pocałunków,
długie szczęścia dni
Chcę mieć to zaraz, a ty?...

Obrazy: Jean Abrie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz