Czuję się lepiej - Jeremi Przybora


Krystyna Sienkiewicz
Czuję się lepiej

Jeremi Przybora


Nieraz myślę, że bez ciebie nie ma sensu
Ani kółko nasze rolne, ani nic
I na plotki dziś nie poszłam do GS-u
I nie cieszy mnie borowik ani rydz
Tak mi smutno, jakbym z czegoś miała dwóję
Awanturę nie wiem czemu robię w sklepie
Nagle, co to, jeszcze nie wiem, ale czuję
Nagle czuję, że czuję się lepiej

Lepiej się czuję, czuję się lepiej
Czuję się pysznie wprost
Słońce się kręci, serce się wierci
Noszę do góry nos
Czuję się lepiej, lepiej się czuję
Czuję się, że aż ach
Niebo jest gładsze, na chłopców patrzę
I znowu głaszczę psa...

Nieraz mi się dziura w niebie zrobi taka
Że jak błędna chodzę tu i chodzę tam
Do spółdzielni, od sołtysa do trzepaka
I już nie wiem, jak ja sobie radę dam
Jak do kogo się odezwę, to aż kłuje
Jak do kogo się przyczepię, to przyczepię
Nagle, co to, jeszcze nie wiem, ale czuję
Nagle czuję, że czuję się lepiej...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz