Dla brata w wojsku - Jeremi Przybora


Krystyna Sienkiewicz
Dla brata w wojsku


Mama mnie lubi, bo jestem ładna
Tatko mnie lubi, ja nie wiem za co
Czy chcę, czy nie chcę on o mnie zadba
Choć w domu jestem straszne ladaco

Mama mi dała garnuszek malin
Tatko mnie poi zielonym miodem
Wesoła wdzięczność serce mi pali
I chciałabym coś dać im w nagrodę

Więc ich całuję i czule pieszczę
I śpiewam sobie na nutę swojską
O dajcie więcej, o dajcie jeszcze
Żeby zostało dla brata w wojsku

Antoś mnie lubi, bo jestem ładna
Janek mnie kocha, ja nie wiem za co
Czy chcę, czy nie chcę on o mnie zadba
Choć wie, że jestem straszne ladaco

Antoś mi daje całusa co dzień
Janek mnie poi czerwonym winem
Gdy ich spotykam nocą w ogrodzie
To im dziękuję słowem i czynem

Więc ich całuję i czule pieszczę
I wciąż powtarzam na nutę swojską
Och dajcie więcej, och dajcie jeszcze
Żeby zostało dla brata w wojsku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz