Jak gdyby nigdy nic - Agnieszka Osiecka

Agnieszka Osiecka
Jak gdyby nigdy nic

Padają deszcze, wstają słońca
Jak gdyby nigdy nic
Kalendarz liczy dni miesiąca
Jak gdyby nigdy nic

Ziewają koty, mruczy zegar
Jak gdyby nigdy nic
Poetę wiezie stary Pegaz
Jak gdyby nigdy nic

I tylko świat na głowie stanął
I tylko, wariatka, krzyknął ktoś
I tylko serce oszalało
I śpiewać chce na cały głos
To ty…

To ty przebiegłeś moją drogę
Jak gdyby nigdy nic
Ja nie umiałam mówić z tobą
Jak gdyby nigdy nic

Patrzyłeś na mnie, kawę piłeś
Jak gdyby nigdy nic
Mówili ludzie, że to przyjaźń
Jak gdyby nigdy nic

I tylko słowa niecierpliwe
I zatrzymany czuły gest
I te pytania natarczywe
I te uśmiechy pełne łez
To ty….

To ty przyszedłeś do mnie sam
Jak gdyby nigdy nic
Ty sam przyszedłeś i zostałeś
Jak gdyby nigdy nic

Odejdziesz kiedy serca spłoną
Jak gdyby nigdy nic
Lecz zawsze nazwę cię moim
Za to, że chciałeś przyjść
Jak gdyby nic…

Obraz: Andre Kohn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz