Miłość złe humory ma - Agnieszka Osiecka

Bohdan Łazuka
Miłość złe humory ma

Agnieszka Osiecka


Mówią: miłość jest piękna,
w słońce przemienia deszcz.
Każdy dzień jest jak piosenka,
lecz wiemy też...

Miłość złe humory ma,
w perskie oko z nami gra,
potem pęka wątła nić,
lepiej za mąż wyjdź,
za mnie za mąż wyjdź.

Inni tęsknią, wróżą z kart,
my po prostu: wspólny start.
Więc z rozsądku za mnie wyjdź,
za mnie za mąż wyjdź…
Taksówką jedźmy zaraz po metryki,
nie oglądaj się za nikim.
Mało dziś sentymentalnych par.

Miłość złe humory ma,
więcej skradnie niż ci da.
Po co w piekle takim żyć,
lepiej za mąż wyjdź,
za mnie za mąż wyjdź.

Mówią: życie jest piękne,
zwłaszcza gdy kocha się.
Z wiosną chodzi się pod rękę,
lecz wiemy że...

Miłość ma humory złe,
myśli tak a mówi nie.
Stare kłamstwa ma na dnie.
Lepiej wybierz mnie…

Nie przynoszę krzaków róż,
nie opiewam zórz i burz,
w sercu moim nie tkwi nóż,
ale kto zna mnie, wie że nie jest źle.
Bo ze mną zawsze ma się tę gwarancję,
że już gorzej być nie może,
ani rusz nie będę inny już.

Miłość złe humory ma,
pije, pali, w karty gra,
miłość jest kosztowna zbyt
na ten jeden byt…

Małżeństwo z rozsądku - 1966

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz