Nietakt - Adam Kreczmar


Maryla Rodowicz - Nietakt

Adam Kreczmar

No i co? No i pstro
I nie ma o czym gadać
Coś było, się zmyło
Ja za to odpowiadam

Nie wiem nic i wiedzieć nie chcę
Wszystko sobie ważę lekce
Niepotrzebne odrzucam
Jak skórkę pomarańczy
Już nie tańczę, nie tańczę

No i co? No i pstro
A myślałby kto, że coś
I złapcie po fakcie
Niełatwą mą kobiecość

Więcej rozmawiać z wami
Nie mam już ochoty
I tak powiedziałam za dużo
Za chwilę mnie zabierze
Helikopter złoty z załogą
Pierwszorzędnych Francuzów

Już nie będę z wami
Ani z nikim innym
Na żarty, ani na serio.
Nie będzie telefonów
Ni związków rodzinnych
W moim Rio de Janeiro

Nie wiem nic
Wiedzcie sobie sami
Wiedza to życia dynamit
Znów trzęsienie w Hong Kongu
Ówdzie plaga szarańczy
A ja nie tańczę, nie tańczę
Już nie tańczę, nie tańczę

Obrazy: Andrew Atroshenko

Muzyka: Andrzej Zieliński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz