Sposób na czekanie - Jonasz Kofta


Andrzej Dąbrowski
Sposób na czekanie


Jonasz Kofta


Z moich wad jestem rad
Przywiązałem się już do nich
Wierne tak są, pomagają mi żyć
Dymu łyk, kawka i mały koniak obok stoi
Z małych stressów bez adresu leczę się w mig

Z moich wad jestem rad
Mam ich tyle co i zalet
W sam raz na wiek, wykształcenie i płeć
Bez tych wad szedłbym w świat
Ale życie nie jest rajem
Zgubi anioł skrzydeł staniol
Nim dojdzie gdzieś

Chyba, żeby przyszła ta
Niespodziana, jedyna
Odmieniła barwy dni,
Może zmieniłbym się, a tak

Z moich wad jestem rad
Nie porzucę ich tak łatwo
Gdy żyję sam, cieszę się, że je mam
Dymu łyk, kawka i przygaszone w barku światło
Pomagają, utulają na kilka chwil

Może kiedyś przyjdzie ta
Szarooka, miła
Zburzy mój wygodny świat
Z małych zalet, pospolitych wad

Ale nic jeszcze dziś się nie stało
Może jutro stanie się coś
Zacznę dla kogoś żyć
Z moich wad jestem rad
Grzeją mnie jak dobre futro
I czekanie, i czekanie skracają mi

Fot. Steve McQueen, A. Dąbrowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz