Sto koni - Agnieszka Osiecka


Maryla Rodowicz
Sto koni


Agnieszka Osiecka


We sto koni pędzisz po nic
Nie dogonisz mnie
Czarna chmura mnie osłoni
Ahoj...

Rzeka da mi pić, rzeka da mi jeść
A sam szatan jak brat-łata
Będzie kosz mój nieść
Ahoj, ej, cześć

We sto koni pędzisz po nic
Nie dogonisz mnie
Wielkie drzewo mnie obroni
Ahoj...

Tam za królem złym goni żywy las
A mnie mnie goni, a mnie goni
Goni mnie mój czas
Ahoj, mój czas

Noc mnie schowa w czarnej czapie
Utuli do snu
Kot ukryje mnie w kanapie
Ululili
Będę tułać się po mapie
W podróży bez tchu
Żadna łapa mnie nie złapie
Nie znajdzie mnie tu
O nie, nie tu

We sto koni pędzisz po nic
Nie dogonisz mnie
Los mnie zamknie w białej dłoni
Ahoj hej ehej

Spalę milion serc, zgaszę milion gwiazd
Nim dogoni, nim dogoni
Zmoże mnie mój czas
Ahoj, mój czas

Noc mnie schowa...

Tam za królem…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz