Tam gdzie ty masz więcej - Agnieszka Osiecka

Konstantin Razumov
Agnieszka Osiecka
Tam gdzie ty masz więcej🔊


Ninon, Ninon, Ninon, ach Ninon,
o tobie wszyscy chłopcy śnią.
Przy tobie zaś nie zaśnie nikt,
ach, powiedz jaki ty masz trick.

Tam gdzie ja mam więcej,
tam gdzie ja ma więcej,
to ty masz mniej.
Specjalistka jesteś,
specjalistka jesteś
w zabawie tej.
Bo gdzie ja mam więcej,
bo gdzie ja mam więcej,
to ty masz mniej,
bo u ciebie wszystko
gra jak niby w piosence
z tego ty masz więcej
a ja mam mniej.

Ninon, Ninon, Ninon, och Ninon,
czy wiesz, że zdradza mnie mój mąż?
A gdy spytałam go, czy z tą?
Powiedział: tak i będę wciąż.

Bo
tam gdzie ty masz więcej,
tam gdzie ty masz więcej,
ona ma mniej.
Specjalistka wielka,
specjalistka wielka w zabawie tej.
Bo gdzie ja mam więcej,
bo gdzie ja mam więcej,
ona ma mniej,
bowiem u niej wszystko
gra niby w piosence,
z tego ona więcej,
a ja  mam mniej.

O Ninon, Ninon,
powrócił do mnie dziś mój mąż,
gdyż mała blond, w którą miał wgląd
w głowie ma mniej niż ja,
stąd dotąd.

Bo
w  głowie ja mam więcej,
w głowie ja mam więcej.
a ona mniej.
Specjalistka jestem,
specjalistka jestem
w zabawie tej.
Bo gdzie ja mam więcej,
bo gdzie ja mam więcej ,
ona ma mniej.
Przecież u mnie wszystko
gra jak w tej piosence.
Z tego ja mam więcej,
a ona mniej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz