Zabierz mnie z Barcelony - Agnieszka Osiecka


Violetta Villas
Zabierz mnie z Barcelony

Agnieszka Osiecka

Ciebie kochać nie łatwo mi jest
Ciebie kochać to znaczy śnić
Ciebie kochać to czekać wśród łez
Ciebie kochać to pić

A mnie kochać to do dna po kres
A mnie kochać to wianki wić
Rzucać skarby pod nogi jak bez
Bo mnie kochać to żyć

Zabierz mnie z Barcelony
Gdzie mimozy się tlą
Zbyt uparte demony
Po zaułkach tu śpią

Barcelona nie kocha już nas
Tu mieszkają diablęta złe
One kradną nam szczęście i czas
Nasze noc i dnie

Uciekajmy za morze, za las
Uciekajmy za siódmą mgłę
Nowym słońcom pokłońmy się w pas
Póki słońca się chce

Zabierz mnie z Barcelony
Gdzie mimozy się tlą
Niech ocean spieniony
Słodką stanie się łzą

Na okręcie pokocham cię znów
Tak jak mewy kochają wiatr
Odnajdziemy moc czarów i słów
Odnajdziemy nasz świat

Jak królowie wyruszmy na łów
I nie liczmy szalonych lat
Kapitanie bądź panem mych snów
I poprowadź mnie w świat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz