Bez twej miłości - Andrzej Włast

Kalina Jędrusik
Bez twej miłości

Andrzej Włast


Idzie jesień, z drzew opada liść
Wiem, że trzeba mi od ciebie iść
Ale patrząc w twoich oczu dal
Tak mi smutno, tak mi czegoś żal
Nie, to nie jest jeszcze kres tych dni
Gdy o szczęściu bajkę snułeś mi
Mam zostać - prawdę mów
Powróci szczęście znów
Szepnij do mnie kilka dobrych słów

Jak źle i trudno mi żyć, bez twej miłości
Pieszczoty chłodnych twych ust
Na ustach mrą
Jeśli uczucia choć skra w twem sercu gości
Zrozumiesz mękę i ból, co targa mną
Jak smutne róże, kiedy otuli je cień
W krwawej purpurze serce zamiera co dzień
Jak źle i trudno mi żyć, bez twej miłości
Chociaż w marzeniu, we śnie pokochaj mnie

Wszystko mija i umiera - wiem
Całe życie jest błękitnym snem
Tam gdzie bywa dobro, czyha zło
Ale sercu, sercu powiedz to
Nie uwierzy serce w to, że czas
Wielką miłość z wolna zabił w nas
W tej pieśni szarych dni
Okrutna prawda brzmi
Ale serce nie uwierzy ci...

Obraz: Andrew Atroshenko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz