Sam mi mówiłeś - Marian Hemar

Hanka Ordonówna, Sława Przybylska, Rena Rolska
Sam mi mówiłeś

Marian Hemar


Czemu żem ci tak wierzyła
Gdyś mnie omotał słowami
Żem ci jest nad wszystko miła
Żeś życie w moje dłonie kładł
Ach, źleś wywróżył mi
Żeś serce zdurzył mi
Słowami zburzył mi świat

Sam mi mówiłeś
Że w moich oczach szczęście gości
Sam mnie prosiłeś
O choćby drobny znak miłości
Dziś kwiatów mi nie przynosisz
Ani o miłość mnie prosisz
Ty sam mnie zabiłeś
Więc jakże ci przebaczyć mam

Jedno wiem, że gdybyś wrócił
I znowu rzekł mi to samo
Gdybyś znów mi sen zakłócił
I burzę rzucił w serce me
Znów uwierzyłoby
Znów z tobą byłoby
Dla ciebie biłoby znów

Sam mi kłamałeś
Że w moich oczach szczęście płonie
Sam mnie błagałeś
Bym na twą głowę kładła dłonie
Dlaczego dziś mi nie kłamiesz
Dlaczego serce mi łamiesz
Ty sam mnie zabiłeś
Więc jakże ci przebaczyć mam

Sam mi kłamałeś
Że w moich oczach szczęście gości
Sam mnie błagałeś
O odrobinę choć miłości
Dlaczego dziś mi nie kłamiesz
Dlaczego serce mi łamiesz
Ty sam mnie zabiłeś
Więc jakże ci przebaczyć mam

Fot. S. Przybylska, R. Rolska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz