Titina - Andrzej Włast

Dian Bernardo
Andrzej Bogucki - Titina
Ives Montand - Je cherche apres Titine


Andrzej Włast

W Paryżu pewien muzyk młody
Co w biedzie żył od wielu lat
Za głosem idąc nowej mody
Raz przy pianinie sobie siadł
I od niechcenia skomponował
Piosenkę dla najdroższej swej
I rzekł: oto piosenka nowa
Więc dziś ją jeszcze śpiewać chciej
Tej nocy cały Moulin Rouge
Z pieśniarką nową nucił już

Nazywam się Titine
Titine, ach Titine
Kto poznał tę dziewczynę
Pokochać musi ją
Pragnienie ma jedyne
Titine, ach Titine
Mieć szczęścia odrobinę
Mieć pierwszą miłość swą

Na pełnym wdzięku tym refrenie
Co obiegł wkrótce cały świat
Wzbogacił muzyk się szalenie
I nut sobie otworzył skład
W Warszawie ta piosenka miła
Zabawy rozpoczęła szał
Raz na dancingu się zjawiła
Gdzie murzyn ją zaciekle grał
Tańczyło wkoło dwieście par
A murzyn się szatańsko darł

I love you little Titine
Titine, oh Titine
I love you little Titine
Bądź ze mną sam na sam
Ja tobie gram Titine
Daj dolar za godzinę
Titine, oh Titine, na saksofonie gram

A panna Rózia z panem Kohnem
Tańczyła shimmy całą noc
I wachlowała tłustym łonem
Suwała nóżką, niby kloc
Morysiu, ta piosenka nowa
Coś dziwnie na mnie działa tak
Ja jestem perwers rafinowa
I mnie Paryżu tylko brak
Pojedźmy razem do Paris
Posłuchaj, co ja powiem ci

Nazywaj mnie Titine
Titine, ach Titine
Znasz moją wszak rodzinę
Rodzinę Schwindelzorm
Pragnienie ma jedyne
Titine, ach Titine
Wyjść za mąż odrobinę
Za Maurycego Kohn

Po dwóch tygodniach pół Warszawy
Śpiewało nową piosnkę już
Tańcował ją sam Antek Klawy
I grał ją na harmonii stróż
Te, Antek mówi do swej damy
Tańcujmy shimmy, ile tchu
... zaczynamy...panie klawemajster, lu
Wprost Mańka mierzy go i wspak
I gnąc się w biodrach mówi tak

Nazywam się Cziczine
Cziczine, ech Cziczine
Nie każdy tę dziewczynę
Brać może de pache
Dostajesz alte grune (?}
Mój bracie od Cziczine
Od dzisiaj na hrabinę
Twa Mańka zmienia się

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz