Ty albo żadna - Ludwik Szmaragd


Tadeusz Faliszewski
Ty albo żadna

Ludwik Szmaragd


Co tu kryć, kocham cię szalenie
Twoim być, jest dziś mem marzeniem
Cudne oczy twe dziwnie nęcą mnie
I na jawie i we śnie

Sama wiesz, że mnie stale kusisz
Mów, co chcesz, moją zostać musisz
Serce skradłaś mi, dość mam smutku dni
Dziś otwarcie mówię ci

Swój los na jedną stawiam kartę
Ty albo żadna, ty albo żadna
Tak musi być, bo serce mam uparte
Ty albo żadna, ty albo nikt

Choć może to twych uczuć nie jest warte
Że pragnę cię i że mój spokój znikł
Swój los na jedną stawiam kartę
Ty albo żadna, ty albo nikt

Zrozum, że wszystko ci poświęcę
Kocham cię, kocham i nic więcej
Szkoda nocy, dnia, bo któż, droga ma
Będzie kochał cię jak ja

Tylko chcieć, innych kobiet
Mógłbym tysiąc mieć, mogę na to przysiąc
Lecz nie biorą mnie, tylko ciebie chcę
W tobie widzę szczęście swe

Obrazy: Konstantin Razumov

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz