Jeszcze nie wiem - Roman Sadowski


Irena Santor
Jeszcze nie wiem


Roman Sadowski

Bardzo śmieszne masz dziś oczy
O, nie unoś się, to żart
Lepiej popatrz jak uroczy
Ulicami chodzi wiatr

Mówisz, że to nie na temat
Jeszcze nie wiem
Że to wszystko sensu nie ma
Jeszcze nie wiem
Że ja cię wysłuchać muszę
Jeszcze nie wiem
Że się może wzruszę
Jeszcze nie wiem

A czy ja będę taka częściej
Jeszcze nie wiem
Czy się kiedyś zmienię wreszcie
Jeszcze nie wiem
I czy ja chcę, byś poszedł sobie
Jeszcze nie wiem
A gdy pójdziesz, co ja zrobię
Jeszcze nie wiem

Niecierpliwość zły doradca
Może popsuć każdy dzień
A co mija, już nie wraca
Jak nie wraca ten sam cień

A czy ja wiem, że mosty palę
Jeszcze nie wiem
Czy ja serca nie mam wcale
Jeszcze nie wiem
A po co tak się z tobą czubię
Jeszcze nie wiem
Czy cię chociaż troszkę lubię
Jeszcze nie wiem

Chciałbyś zaraz wszystko wiedzieć
Tak natychmiast, już od dziś
Lepiej spójrz, jak księżyc jedzie
Zaprzężony w nocy liść

A po co tak się z tobą czubię
Jeszcze nie wiem
Czy cię chociaż troszkę lubię
Jeszcze nie wiem
I czy ja zawsze taka płocha
Jeszcze nie wiem
Czy ja wiem, jak bardzo kochasz
Właśnie, nie wiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz