Na nieśmiałość nie ma rady - Anna Jakowska


Katarzyna Bovery
Na nieśmiałość nie ma rady


Anna Jakowska

Muszę przyznać, tak naprawdę, bez przesady
Że nieśmiałość jest najgorszą z moich wad
Można zwalczyć różne wady
Na nieśmiałość nie ma rady
Chociaż staram się usilnie kilka lat

Czy możesz mi wybaczyć
To, że milczę znów
Chcę wszystko wytłumaczyć
Ale brak mi słów
Gdy tylko jesteś blisko
Ja zapominam wszystko
Najprostsze słowa uciekają
No i co chcesz rób

Czy możesz mi wybaczyć
Ten dziecinny strach
Przyniosłam ci z rozpaczy
Margaretki kwiat
Z jej płatków powróż sobie
A ona ci opowie
Co w sercu mam na dnie
Że kocham cię
Wszystko się dowiesz

Czy możesz mi wybaczyć
Ten dziecinny strach
Przyniosłam ci z rozpaczy
Margaretki kwiat
Z jej płatków powróż sobie
A ona ci opowie
Co w sercu mam na dnie
Że kocham cię
Wszystko się dowiesz
Więc już nie gniewaj się...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz