Que sera, sera

Hanna Skarżanka

Sławomir Szot

Przez cały dzień i całą noc
Myślałam, co mi przyniesie los
Ile chwil smutnych, uśmiech czy łzy
Ile szczęśliwych dni

Que sera, sera
Nad miastem się snuła mgła
Ach jakaż jest przyszłość ma
Que sera sera

Pytanie to dręczyło tak
Że często sił mi już było brak
Zwłaszcza, gdy czasem myślałam, że
Nikt nie pokocha mnie

Que sera, sera
Nad miastem gęstniała mgła
Wolniutko spłynęła łza
Que sera, sera

Az w jeden z szaroburych dni
Ktoś cicho, puk puk, do mych drzwi
To przyszła miłość, nagle jak deszcz
On oczywiście też

Que sera sera
Nad miastem opadła mgła
Jest wieczór, jest on i ja
Que sera, sera


Barbara Muszyńska, Doris Day

Jerzy Lawina-Świętochowski

Pytałam za dziecięcych lat
Czy w życiu czegoś będzie mi brak
Czy zaznam szczęścia
Czy poznam świat
Mama śpiewała tak
Que sera, sera, co będzie pokaże czas
Cóż przyszłość obchodzi nas
Co nam jutro da
Que sera, sera

Pytałam swego chłopca raz
Czy da mi jakiś wierności znak
Czy miłość trwały roztoczy blask
A on zaśpiewał tak
Que sera, sera
Co będzie pokaże czas
Cóż przyszłość obchodzi nas
Co nam jutro da
Que sera, sera

Dziś znowu troska dręczy mnie
Bo mały synek też pyta sam
Czy życie będzie dobre czy złe
Cóż odpowiedzieć mam
Que sera, sera
Co będzie pokaże czas
Cóż przyszłość obchodzi nas
Co nam jutro da
Que sera, sera

Obrazy: Taras Loboda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz