Tak mało cię znam - Jerzy Jurandot


Sława Przybylska
Tak mało cię znam


Jerzy Jurandot

Od gwiazdy do gwiazdy
Milion świetlnych lat jazdy
Od człowieka do człowieka
Droga równie daleka
Tak mijamy się co dzień
Jak z przechodniem przechodzień
Cóż wie o mnie miłość twa
Cóż o tobie wiem ja

Tak mało cię znam
Tak mało cię znam
A przecież rzecz idzie o to
By zgodziły się nam
Jak rym z rymem ten sam
Taka sama tęsknota z tęsknotą

Skądże wiedzieć to mam
Czy w nas dwojgu ten sam
Świat przeczutych zachwyceń i przeżyć
Tak mało cię znam, tak mało cię znam
Za mało cię znam, by wierzyć

Być może, być może
Dłoń na dłonie położę
Na cudowne, nieskończone
Wzrokiem w oczach zatonę
Lecz twe myśli zostaną
Niewiadomą, nieznaną
Obcym światem, w którym ja
Błądzę smutna i zła

Tak mało cię znam...

Skądże wiedzieć to mam
Czy nam los taki sam
Taka sama dwóm sercom przygoda
Tak mało cię znam, tak mało cię znam
Za mało cię znam, a szkoda

Obrazy: Andrei Markin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz