Dla ciebie miły - Mirosław Łebkowski


Violetta Villas
Dla ciebie miły

Mirosław Łebkowski


We włosach kliwii kwiat, dla ciebie miły
Kolczyków ciepły blask, dla ciebie miły
Pudruję nosek i węgielkiem czernię brwi
Szal cienki jakby z mgły, dla ciebie miły

Korali sznurki trzy, dla ciebie miły
Dobrze, że siostry mi pożyczyły
Pierścionek miota skry i jak prawdziwy lśni
Lusterko powiedz czy nie ładnie mi

Choć jeden raz, żebym była tak piękna
Dziś, właśnie dziś, bo wieczorem na bal
Z tamtą drugą masz przyjść
Spostrzegasz mnie, nagle serce ci pęka
Ta scena mi, każdej nocy się śni
Od wieczora po świt

We włosach kliwii kwiat…

Korali sznurki trzy, jak mi w nich ładnie
Że dziś płakałam nikt nie odgadnie
Przyjdź ukochany, przyjdź, ubawisz ty się dziś
Lusterko mówi mi, że mogę iść

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz