Wspomnienie z Logrono - Nina Pilichowska

Witold Antkowiak
Zbigniew Dziewiątkowski

Wspomnienie z Logrono

Nina Pilichowska

Przypadek zrządził, czy dobry los
Spotkałem ciebie tam w Logrono
W kraju piosenki słońca i gwiazd
Gdzie tańczą bolero

Oddałbym wszystko, wszystko co mam
By jeszcze z tobą zatańczyć raz
By trzymać ciebie w swoich ramionach
Jak wtedy, w Logrono

Pamiętam jeszcze dziś
Ciebie i noc i bolera rytm
I znowu jesteś przy mnie jak wtedy
Wabisz mnie znów uśmiechem swym

Pamiętam jeszcze dziś
Wszystko co wtedy mówiłaś mi
Wraz z tą melodią czułe twe słowa
Echem wspomnienia dźwięczą znów

Na wielkim Piazza w Logrono
Dałaś mi uśmiech jak kwiat
Ten uśmiech twój seniorito
Przyzywa mnie dziś znów we snach

Pamiętam wciąż tę noc
Gorącą, jasną noc w Logrono
Gdy tylko dla nas grały gitary
Niezapomniane bolero

Obrazy: Sylva Zalmanson

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz