Złota przystań - Jadwiga Dumnicka


Hanna Rek
Złota przystań


Jadwiga Dumnicka

Jest w moim mieście zwyczajny dom
Na rogu sklepik, a przed bramą stary klon
Przechodni dużo, lecz kto by zgadł
Że tyle szczęścia mieszka tam, zwyczajnie tak

Moje szczęście, moje wszystko
To po prostu jesteś ty
I pogodna, złota przystań oczu twych
To nasz urwis, co się śmieje
Gdy na rękach noszę go
Moja radość, moje szczęście, to mój dom

Różowy komin, zielony dach
Na złotym drzewie szafirowy śpiewa ptak
To świat odmienił nasz mały smyk
Świat przemalował pięknie tak
W zeszycie swym

Moje szczęście, moje wszystko
To maleńki urwis nasz
Krasnoludek, co czerwone butki ma
Smyk najmilszy, smyk jedyny
Sto kłopotów, pociech sto
Moja radość, moje szczęście, to mój dom

Moje szczęście, moje wszystko
To po prostu jesteś ty
I pogodna, złota przystań oczu twych
To maleństwo, co usnęło
Snem spokojnym w cichą noc
Moja radość, moje szczęście, to mój dom

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz