Chociaż raz powiedz nie - Choiński i Gałkowski


Natasza Zylska
Chociaż raz powiedz nie


Bogusław Choiński, Jan Gałkowski

Już od dawna to mnie złości i przeszkadza
Że ci męskiej stanowczości zawsze brak
Bezkrytycznie z każdym słowem mym się zgadzasz
A to nudne, więc nie może być już tak
Kiedy coś ci proponuję, o coś proszę
Gdy na temat jakieś zdanie głoszę swe
Żebyś raz choć umiał wtrącić swe trzy grosze
A ty ciągle przytakujesz tylko mi

Chociaż raz powiedz, nie
Raz przekonać spróbuj mnie
Choćbyś czuł, że masz racji tylko pół
Pokaż raz, chociaż raz
Że swe własne zdanie masz
Że ty też umiesz pięścią walnąć w stół
Nie mów tak, zawsze tak
Gdy chcę wprost iść, ty chciej wspak
Mówię A, to ty powiedz, że to B

Chociaż raz wpadnij w złość
Krzyknij, że masz czegoś dość
Chociaż raz, tak po męsku powiedz, nie

Kiedyś sobie tak marzyłam, że mój chłopak
Będzie dla mnie zawsze wzorem męskich cnót
Ty dotychczas postępujesz wciąż na opak
Gdyby zechciał cię odmienić jakiś cud
Ty na wszystko zawsze zgodę swą wyrażasz
Nie wnikając, czy mam rację, czy tez nie
A ja nie chcę mieć chłopaka pantoflarza
I dlatego, mój kochany, proszę cię

Chociaż raz powiedz, nie
Raz przekonać spróbuj mnie
Choćbyś czuł, że masz racji tylko pół
Pokaż raz, chociaż raz
Że swe własne zdanie masz
Że ty też umiesz pięścią walnąć w stół
Nie mów tak, zawsze tak
Gdy chcę wprost iść, ty chciej wspak
Mówię A, to ty powiedz, że to B

Chociaż raz wpadnij w złość
Krzyknij, że masz czegoś dość
Chociaż raz, tak po męsku powiedz, nie

Fot. Gregory Peck, Rock Hudson, James Stewart

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz