Czy tak, czy nie - Ludwik Starski

François Fressinier

Marta Mirska
Czy tak, czy nie

Ludwik Starski

Czas, najwyższy czas
Byś zdecydował się już raz
Bo tańczysz ze mną wciąż
Jak kochający dobry mąż
A więc obojętnie i ospale
Co będzie z nami dalej
Nie mówisz o tym wcale
Nic a nic

Czy tak, czy nie
Czy kochasz, czy nie kochasz mnie
I drżę na myśl
Że może się nie dowiem dziś
Odczytać chcę coś z twoich lic
Daremnie, dalej nie wiem nic
Dlatego, och, dla tego, ach
Ten lęk i strach

Czy tak, czy nie
Wciąż ta niepewność dręczy mnie
A ty, jak głaz, bez słowa tańczysz cały czas
A może ci odwagi brak
To przytul mocniej, daj mi znak
Że tak, że tak
Że kochasz i to jeszcze jak
Że słów ci po prostu brak

Czy do parku iść
By wróżył mi akacji liść
Lub może pytać gwiazd
O przyszłość, która czeka nas
Nonsens pytać gwiazd
I ufać listkom
Gdy jesteś przy mnie blisko
Gdy właśnie ty wiesz wszystko
Tak jak nikt...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz