Oddaj mi każdy dzień - Kazimierz Winkler


Rena Rolska
Oddaj mi każdy dzień

Kazimierz Winkler

Czas gdzieś odpływał, mijała młodość
Zanim na drodze mej stanąłeś, chłopcze mój
Tych dni samotnych, tych nocy szkoda
Gdy tylko księżyc krążył cicho w krzewach bzu

Oddaj mi, oddaj mi każdy dzień
Stracony dzień sprzed lat
Każdy świt, każdy zmierzch, oddaj mi
Gdy w liściach drzew gra wiatr

Niebo się pochyla nad nami, spójrz
W twej dłoni moja dłoń
Ach mój, miły
Oddaj mi, oddaj mi każdy dzień
I nocy cień wśród gwiazd
Mej tęsknoty smutny czas

Nam tylko miłość otwiera oczy
Na małe cuda, które niesie zwykły dzień
Na gwiazd spotkanie w ogrodach nocy
Na kropli deszczu blask i trawy zwinny cień

Oddaj mi, oddaj mi każdą noc
Straconą noc sprzed lat
Każdy świt, każdy zmierzch, oddaj mi
Gdy w liściach drzew gra wiatr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz