Są takie dni - Kazimierz Winkler


Halina Kunicka - Są takie dni

Kazimierz Winkler

Jak obcy ktoś, senny widz
Nie mówił mi nigdy nic
O moich oczach
I cedził - ech, cały świat
Chcesz czy nie, jest niewiele wart

Patrzył ten mruk tu i tam
A tylko raz, albo dwa
Objął mnie wzrokiem
Jakby to był wstyd
Odszedł nagle, znikł
Gdzieś tam krąży znów

Są takie dni, gdy mnie tęsknota gna
W zgiełkliwy tłum, w ulic gwar
I nie wiem, gdzie ratunku szukać mam
I nie wiem, gdzie znajdę dziś swą przystań

Gra miasta rytm, tramwajów starych brzęk
Tu mały kiosk, tutaj bar
Może spotkam cię - to byłby niezły żart
Są takie dni, gdy krążę tak jak ty
Księżycu, prowadź jego i mnie

Są takie dni...

Gra miasta rytm, tramwajów starych brzęk
Tu mały kiosk, tutaj bar
Może spotkam cię - to byłby losu dar
Są takie dni, gdy krążę tak jak ty
Księżycu, prowadź jego i mnie

Piosenka z filmu "Lunatycy" - 1959

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz