Spotkamy się na tamtym świecie - Jeremi Przybora


Ignacy Gogolewski
Spotkamy się na tamtym świecie


Jeremi Przybora

Ja jestem duch
Astralny puch
Pogodny i beztroski.
Od moich psot
Nie tryska pot
Nie stają dęba włoski.
Gdy spotkasz mnie
Ubawisz się
Bo przezabawnie plotę.
No dość na dziś, już muszę iść
Na razie, tak a potem:

Spotkamy się na tamtym świecie,
Więc pośpiesz rad
Na tamten świat –
Będziem się śmiać
Ty i ja – zrywać boki, ha ha
Spotkamy się – tymczasem – pa!

Podobnych mnie
Na tamtym świecie
Dziś już zastęp spory.
Tak żeśmy zmajoryzowali
Strzygi i upiory.
Byłeś tu wlazł
Beztrosko czas
Popłynie ci w tym gronie –
Więc już od dziś na samą myśl
Zacieraj wesół dłonie:

Spotkamy się….

Beztroska ma
Powody ma,
O których zaraz powiem:
To prosta rzecz –
Poczętym, lecz
Nie urodzony człowiek –
Bez ciałam wzrósł,
Bez jego gróz,
Choróbek, rządz i lęków,
Beztroski duch
Astralny puch
Co żegna was piosenką:

Spotkamy się…

Divwerimento op. 1 "Makabryczne"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz