Jak kochać to kochać - Wojciech Młynarski

Halina Kunicka - Jak kochać to kochać
J. Ivanovici - Waves of the Danube

Jack Vettriano

Wojciech Młynarski

Na ścieżkach tych ktoś już był
Błądził tu, w szczęściu żył
W śpiewie żył, ile sił, ile tchu
A czasem ktoś z nieba na ziemię spadł
Zamknął ktoś gorycz swą
W setki rad mądrych rad

Oszczędźcie mi ludzie przestróg, bo ja
Rad mądrych nie słucham w kochania czas
Jak kocham to kocham, kocham do cna
Tak mocno jak pierwszy raz

Wiem, że nie raz
Mówił ktoś słowa te
Dobrze wiem, że nie raz
Po mnie ktoś powie je
Lecz póki dziś jeszcze trwa to, co trwa
Prawo mam do tych słów
Tylko ja, tylko ja

Czy iść mi stąd przyjdzie
Czy zostać tu
Pragnę żyć chwilą tą
Ile sił ile tchu

Blask szczęścia znać pragnę
Nim umknie w dal
Choćby to miało trwać
Nawet i krócej niż ten walc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz