Niby jest źle, a jednak fantastycznie - Wojciech Młynarski

Halina Kunicka
Niby jest źle, a jednak fantastycznie

Wojciech Młynarski

Jestem kobietą, co poglądów swych nie zmienia
Lecz miewam czasem różnorodne przemyślenia
I tak mniej więcej przez ostatni chyba rok się
W następującym wypowiadam paradoksie...

Niby jest źle, a jednak fantastycznie
Darujcie, że to nie brzmi zbyt logicznie
Lecz coś w tym jest, co nas unosi z dna
Na każdą z łez uśmiechy będą dwa

Słuchajcie więc, ponurzy narzekacze
Uśmiechnie się już jutro, kto dziś płacze
Piosenka ta to na charakter test
Niby jest źle, a fantastycznie jest

Że ja mam rację, państwo sami poświadczycie
Tak można myśleć, tylko trzeba kochać życie
I ja się cieszę każdym świtem - co ja robię
Wstaję z nadzieją, no i tak powtarzam sobie

Niby jest źle…
Więc choć zły los u nóg nam plącze kable
Niby jest źle, a jednak - formidable
To znaczy po francusku - fantastycznie
Niech zniknie więc dyżurny smętny zez
Niby jest źle, niby jest źle, a fantastycznie jest

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz