Piosenka z Kalinką - Jan Zalewski

Halina Kunicka - Piosenka z "Kalinką"
Chór Aleksandrowa - Kalinka


Jan Zalewski

Kalinka, kalinka, kalinka maja
W sadu jagada, kalinka, kalinka maja
Roztańczona i niesforna
Wesoła niby wiatr
Zapomniana lecz zadziorna
Ta sama co sprzed lat

Nagle do mnie wróciła, krąży przy mnie jak cień
Nie odstępuje ni na chwilę, nocą zakrada w sen
Ona jest wszędzie, nawet w ciszy
Choć krew jest moja jej jest rytm
Ona me pocałunki liczy
O których dotąd nie wiedział nikt

Kalinka, kalinka, kalinka to sny
Kalinka, kalinka, kalinka to łzy
Kalinka, kalinka, kalinka to pech
Kalinka, kalinka, kalinka to ech

Skąd się wziąłeś tu przy mnie
Odejdź sobie do innej
To przecież tak nie może dłużej trwać

To stało się tak nagle jak staje się dzień
Powiedział, że kocha, że będzie jak cień
Całował, ach całował, dał potem jakiś kwiat
I zagwizdał mi piosenkę, nasz sygnał, nasz znak

Wtedy do mnie wróciła i została jak cień
Nie odstępuje ni na chwilę..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz