Ty mi to powiesz - Ludwik Górski

Jerzy Połomski
Ty mi to powiesz

Ludwik Górski

Który słońca promień dla mnie świeci
Który ptak ku niebu dla mnie wzleci
Która kropla deszczu pada dla mnie
Gdzie na mojej drodze leży kamień

Ty mi to powiesz, ty mi to powiesz
Tylko ty jedna powiesz mi
Kiedy dzień wstanie oczekiwany
Przez tyle nocy, przez tyle dni

Pomożesz mi znaleźć
Moje miejsce na ziemi
Pod skrawkiem nieba mego
Mój skrawek zieleni

Dasz mi pęk kluczy i mnie nauczysz
W przyszłość szeroko otwierać drzwi
Ty mnie nauczysz, ty mnie nauczysz
Nauczyć możesz mnie tylko ty

Nie wiem, kiedy ludziom mam dziękować
Nie wiem, jakie są najcichsze słowa
Kiedy sprawiedliwie jestem w gniewie
Nie wiem, kiedy milczeć trzeba, nie wiem

Ty mi to powiesz, ty mi to powiesz
Tylko ty jedna powiesz mi
Skrócisz cień nocy, tęczę roztoczysz
Uciszysz burzę, rozproszysz mgły...

Obraz: Aldo Bahamonde

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz