To mówią marakasy - Krystyna Wolińska

Violetta Villas
To mówią marakasy

Krystyna Wolińska

Woła mnie, wzywa mnie
Tak jak gołąb gruchaniem
Bez słów mnie przyzywa
A jednak imieniem mym

Mówisz idź, mówisz idź
A usłyszysz zaklęcia, obietnic tysiące
Co w nuty wpisane i w rytm

Co za melodia, całą historię naszą zna

Cicho, to do mnie mówią te marakasy
Jego wyznania mówią do mnie
Bo marakasy, bo marakasy
Do jego szeptu są podobne

I tak jak gdyby on był blisko tak samo
Wiem, że ta noc jest tylko dla nasza
Wszystkie pragnienia, wszystkie natchnienia
Co w głosie tym, są w marakasach

To wcale nie jest już orkiestra
To radość, zazdrość, szczęścia bieg
To elektryczność, która weszła
Z tych marakasów prosto w krew

Magia przylądków tropikalnych
To czarnoksiężnika chwyt
Że się staje nierealny
Świat calutki, nawet ty

Cicho. Niech do mnie mówią,
Niech marakasy tokują i gruchają do mnie
Bo marakasy, o marakasy
Za niego kuszą mnie ogromnie

I tak jak w pewnej bajce, właśnie tak samo
Za ich czarownym idę głosem
I marakasy, ej marakasy kierują losem moim tak
O marakasy, o marakasy mój spokój mącą jakoś tak
Mój spokój mącą otóż tak, spokój zabiorą mój o tak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz