Halo, jak się masz - Andrzej Bianusz

Ada Rusowicz, Niebiesko Czarni
Halo, jak się masz

Andrzej Bianusz

Halo, jak się masz
Skąd się wziąłeś tu
Halo, co za traf
Że cię widzę znów

Doprawdy dziwny traf
Szczęście do mnie masz
Powiedz, powiedz

Jeszcze nie wiesz sam, co powiedzieć
Może lepiej skłam, pal sześć
Ja się na tym znam, znam cię przecież
Może lepiej skłam i cześć

Halo, jak się masz
Skąd tak wracasz, co
Halo, co za traf
Znowu byłeś z nią


Doprawdy dziwny traf
Pecha do mnie masz
Powiedz, powiedz

Jeszcze nie wiesz sam, co powiedzieć
Może znowu skłam, no co
Ja się na tym znam, znam cię przecież
Chcesz to sobie kłam. Halo

Halo, jak się masz
Znowu jesteś tu
Halo, co za traf
Jednak jesteś znów

Byłeś trochę zły
Ale przeszło ci
Powiedz, powiedz

Jeszcze nie wiesz sam, co powiedzieć
Może znowu skłam, na złość
Ja się na tym znam, znam cię przecież
Co ja z tobą mam
No chodź
Już dość

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz