Nie powinnam wierzyć - Jacek Korczakowski


Katarzyna Bovery, Irena Santor
Nie powinnam wierzyć


Jacek Korczakowski

Oglądałam taką miłość w tylu kinach
W tylu książkach się kończyła bardzo źle
Lecz cóż zrobić, gdy tak ciężko zapominać
Trudno nie pamiętać o tym, że

Nie powinnam wierzyć ani trochę
Gdy mówiłeś "kocham", najpiękniejsze z kłamstw
Nie powinnam - wiem - nawet słuchać cię
Zanim słowa twe sprawdzi dla mnie czas

Nie powinnam ufać twoim oczom
Biec do ciebie nocą szybciej niż ta myśl
Że nie wolno mi
Nim całym światem dla mnie staniesz się ty
Że przestąpić twych drzwi nie powinnam

Dziś daremnie już dochodzić, czyja wina
I czy krzywda tobie też, czy tylko mnie
Lecz cóż zrobić, gdy tak ciężko zapominać
Trudno nie pamiętać o tym, że

Nie powinnam wierzyć...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz