Rumba z pomarańczą - Helena Kołaczkowska


Hanna Rek
Rumba z pomarańczą


Helena Kołaczkowska

Kubańską słodką pomarańczę
Kubański chłopak dał mi raz
Kubańską rumbę z nim zatańczę
Pod niebem pełnym złotych gwiazd

Kubańską rumbę trudno tańczyć
Dziewczynie z mazowieckiej wsi
Dla słodkiej jednak pomarańczy
Któż rumby nie zatańczyłby

Warkocze już upięłam w kok
Kubański już próbuję krok
Już dziwnym blaskiem lśni mój wzrok
Klawesy brzmią i marakasy

Kubański rytm uwodzi mnie
I staje się niż owoc słodszy
Kubański chłopak urok ma
Jak węgle dwa lśnią jego oczy

Kubańską słodką pomarańczę
Kubański chłopak dał mi dziś
Kubańską rumbę odtąd tańczę
I tylko nim zajęta myśl

Kubańską rumbę łatwo tańczyć
Nauczyć się jej można w lot
Gdy chłopak słodko w oczy patrzy
I gdy się pragnie kochać go

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz