Wszystko przede mną - Wojciech Młynarski

Alicja Majewska
Wszystko przede mną


Wojciech Młynarski

Na mieście gdzieś nadzieja
W tłumie zapodziała się
W lusterku - ja czy nie ja
Lecz łez nie będzie, nie
Bo nadzieja wróci
Bo na pamięć zna
Mój adres i zanuci
Tak jak co dzień śpiewam ja

Że życia jasność i ciemność
Szczęścia początek i kres
Wszystko przede mną
Wszystko przede mną jest
Miłości stałość i zmienność
Ład serca i SOS
Wszystko przede mną
Wszystko przede mną jest

Wszystko od nowa
Stanie się jutro świtem dnia
Każda moja łza
Uśmiech twój i miłości słowa
Będę to miała
Życie me, jak ja kocham cię
Jeszcze się nie odkochałam
Jeszcze długo nie, jeszcze nie

Ambitnych planów daremność
I losu przyjazny gest
Wszystko przede mną
Wszystko przede mną jest
Z największej tremy w bezsenność
Kolejnej piosenki chrzest
Wszystko przede mną
Wszystko przede mną jest

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz